REGULAMIN SERWISU TEAM GSM HELP

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Poniższy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług naprawy elektroniki przez firmę „ Team Gsm Help” z siedzibą: 05-800 Pruszków, ul. Bolesława Prusa 36; prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Best Team Sp. z o.o., NIP: 5342671562, ul. Armii Krajowej 38, 05-840 Pruszków, zwanym dalej jako „Serwis/ Sprzedawca”.
  2. Serwis świadczy usługi dla osób prywatnych, firm gospodarczych oraz spółek zwanych dalej jako „Klient”.
  3. Klient korzystający z usług Serwisu, wyraża tym samym zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania usługi, jak również w celach statystycznych, dane przetwarzane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014., poz. 1182 z zm.).
  4. Administratorem danych osobowych jest firma Best Team Sp. z o.o., NIP: 5342671562, ul. Armii Krajowej 38, 05-840 Pruszków. Klient ma prawo w każdej chwili wglądu i poprawy swoich danych osobowych.

§ 2

NAPRAWA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH

  1. Warunkiem przyjęcia sprzętu do naprawy, jest dostarczenie kompletnego urządzenia elektronicznego w zabezpieczonym opakowaniu. W przeciwnym razie Serwis ma prawo obciążyć Klienta równowartością brakujących lub uszkodzonych elementów, kosztami ich wymiany, a także odmówić naprawy sprzętu.
  2. Serwis zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi z powodu niedostępnych części zamiennych na rynku, a także z innych przyczyn niezależnych od Serwisu.
  3. Usługa diagnozy jest odpłatna, a jej koszt wynosi 123 zł brutto (w tym  23% podatku VAT) plus ewentualne koszty wysyłki w kwocie 36,9 zł brutto (w tym  23% podatku VAT). Opłata jest bezzwrotna i nie podlega zwrotowi w przypadku odmowy, rezygnacji Klienta z naprawy lub niemożliwości wykonania naprawy z przyczyn technicznych/ prawnych/ innych niezależnych od Serwisu.
  4. Kwota opłaty diagnostycznej zostaje odliczona od kwoty końcowej naprawy sprzętu, jeśli Klient decyduje się na pozostawienie sprzętu do naprawy.
  5. Serwis ma prawo rozszerzyć diagnozę, jeśli podczas naprawy wykryje inne ukryte usterki urządzenia. W przypadku odmowy przez Klienta nowej wyceny wynikającej z rozszerzonej diagnozy, Serwis ma prawo odmówić dalszej naprawy sprzętu, pobierając koszty diagnozy oraz koszty dokonanej już naprawy.
  6. Za wszystkie naprawy serwisowe w kwocie powyżej 1000 zł brutto (w tym  23% podatku VAT), Klient ponosi całkowite koszty przed rozpoczęciem naprawy z góry.
  7. „Karta przyjęcia do naprawy” jest podstawowym dokumentem do odbioru pozostawionego sprzętu. W przypadku zagubienia Serwis ma prawo wydać sprzęt tylko po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz podania numeru telefonu podanego w Karcie przyjęcia.

§3

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SERWISU

  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie, a także następstwa związane z ich utratą, a także wszelkie wady ukryte sprzętu, nośników oprogramowania, oraz innych elementów dostarczonych z urządzeniem.
  2. Serwis nie odpowiada również za wszelkie akcesoria przyniesione lub pozostawione w urządzeniu w momencie pozostawienia sprzętu w naprawie.
  3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za efekty długotrwałych procesów, które nie były zapoczątkowane podczas naprawy urządzenia, min. procesy powodujące uszkodzenia po zalaniu, korozji, upadku, itp.
  4. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za efekty napraw przeprowadzanych na własna rękę, lub przez inne serwisy.
  5. W przypadku wykrycia podczas naprawy wyżej wymienionych defektów Serwis ma prawo doliczyć dodatkowe opłaty związane ze zmiana warunków naprawy, a także ma prawo odmówić dalszych prac, obciążając klienta kosztami diagnozy oraz dotychczas wykonanych prac naprawy sprzętu.
  6. Serwis nie ponosi odpowiedzialność za pogorszenie wizualne stanu sprzętu w wyniku diagnozy oraz naprawy, jeśli w trakcie pracy wykryje ukryte wady urządzenia, np. ukryte pęknięcia, naderwane przewody, taśmy i inne. Wszelkie koszty związane z usunięciem tych wad ponosi Klient.
  7. Serwis nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania ze sprzętu pozostawionego w naprawie, oraz nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawianie przez Klienta na urządzaniu pozostawionych do naprawy.
  8. W przypadku nieodebrania sprzętu przez Klienta w terminie 7 dni od daty poinformowania o możliwości odbioru, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 8 zł brutto (w tym  23% podatku VAT) za każdy rozpoczęty dzień magazynowania, którą musi uiścić Klient w momencie odbioru sprzętu. Opłata ta będzie także naliczana w przypadku niemożności poinformowania Klienta wynikającej z jego winy, np. podanie błędnego numeru telefonu, nie odbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego, itp.
  9. W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie 2 miesięcy od daty poinformowania klienta o możliwości odbioru, sprzęt przechodzi na własność Serwisu na rzecz pokrycia kosztów diagnozy i naprawy.

§4

GWARANCJE

  1. Serwis gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w karcie przyjęcia do  naprawy  zgodnie z podanym okresem gwarancji, tj. 1 miesiąc dla wykonanych napraw i usług licząc od daty wykonania usługi i wydania sprzętu Klientowi.
  2. Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie elementy uwzględnione bezpośrednio w wykonanej usłudze.
  3. Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń natury mechanicznej, chemiczne, termicznej, uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania urządzenia oraz użytkowania w niewłaściwych warunkach, następstw nieszczęśliwych zdarzeń, takich jak pożary, powodzie, itp. wszelkich innych uszkodzeń związanych z niewłaściwą instalacją, przechowywaniem, konserwacją oraz przyjętą ogólną zasadą użytkowania urządzeń elektronicznych.
  4. Rezygnacja z wykonania usługi i żądanie wydania sprzętu w trakcie trwania naprawy wiąże się z opłatą w wysokości 246 zł brutto (w tym 23%  podatku VAT), ) plus ewentualne koszty wysyłki w kwocie 36,9 zł brutto (w tym  23% podatku VAT)   która wynika z podjętych już czynności. W momencie rezygnacji z naprawy i żądania wydania sprzętu, który oczekuj na zakupione już części wymienne, Klient dodatkowo ponosi pełną rekompensatę ich kosztów na podstawie przedstawionych faktur zakupu.

§5

SPRZEDAŻ STACJONARNA

  1. Przedmiot sprzedaży stanowią Towary oferowane w ramach działalności Sprzedawcy.
  2. Towary oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę, które są nowe, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
  3. Sprzęt używany, który został wprowadzony do sprzedaży, był uprzednio sprawdzony przez Sprzedawcę, wolny od wad ukrytych, działający prawidłowo w dniu wprowadzenia go do sprzedaży.
  4. Ceny Towarów i Sprzętów używanych podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto). Cena Towaru podana jest na  opakowaniu Towaru.
  5. Zapłata za zakupiony Towar lub Sprzęt następuje przy kasie i może być dokonana gotówką lub kartą płatniczą. Przy transakcji sprzedaży Kupujący otrzyma paragon fiskalny lun fakturę VAT.
  6. W celu uzyskania faktury VAT Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie obsługę przed wystawieniem dokumentu z kasy fiskalnej.

§ 6

REKLAMACJE TOWARÓW

  1. Serwis udziela gwarancji rozruchowej na zakupiony sprzęt używany na czas 30 dni kalendarzowych.
  2. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Towary używane z tytułu rękojmi.
  3. Przed zakupem towaru Klient powinien upewnić się, czy w razie zgłoszenia przez niego żądania zwrotu lub wymiany nowego towaru, będzie miał możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach opisanych z niniejszym regulaminie.
  4. Jeżeli zakupiony nowy Towar jest niezgodny z Umową, Klient może żądać od Sprzedawcy: naprawy lub wymiany Towaru, bądź obniżenia ceny. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w przypadku gdy Sprzedawca odmówi doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, nie doprowadzi Towaru do zgodności z umową, próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową, lec brak zgodności występuje nadal.
  5. Procedura reklamacyjna jest wszczynana po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Klienta osobiście w Serwisie.
  6. W protokole reklamacyjnym Klient wskazuje niedogodność Towaru z umową, oraz precyzuje oczekiwany sposób załatwienia reklamacji.
  7. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu przekazania przez Klienta Towaru wraz z opisem niezgodności.
  8. Sprzedawca może odmówić żądania klienta dotyczącego wymiany bądź naprawy Towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa Towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na niedostępność Towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów ( np. żądanie wymiany Towaru na nowy, jeśli uszkodzenie Towaru dotyczy jednego elementu o niskiej wartości). Sprzedawca zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
  9. Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawca o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem e-maila, telefonicznie lub osobiście w Serwisie.

§ 7

ZWROTY TOWARÓW

  1. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów Towarów i sprzętów używanych zakupionych w Serwisie Stacjonarnie, jak również nie dokonuje wymiany Towarów zakupionych w Serwisie Stacjonarnie, w związku z czym Sprzedawca zwraca się z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów przez Kupujących.

§8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego, jak również inne powszechnie obowiązujące.
  2. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zwieranych Umów.
  3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 16.11.2024r.