REGULAMIN SERWISU TEAM GSM HELP
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poniższy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług naprawy elektroniki przez firmę „ Team Gsm Help” z siedzibą: 05-800 Pruszków, ul. Bolesława Prusa 36; prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Best Team Sp. z o.o., NIP: 5342671562, ul. Armii Krajowej 38, 05-840 Pruszków, zwanym dalej jako „Serwis/ Sprzedawca”.
- Serwis świadczy usługi dla osób prywatnych, firm gospodarczych oraz spółek zwanych dalej jako „Klient”.
- Klient korzystający z usług Serwisu, wyraża tym samym zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania usługi, jak również w celach statystycznych, dane przetwarzane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014., poz. 1182 z zm.).
- Administratorem danych osobowych jest firma Best Team Sp. z o.o., NIP: 5342671562, ul. Armii Krajowej 38, 05-840 Pruszków. Klient ma prawo w każdej chwili wglądu i poprawy swoich danych osobowych.
§ 2
NAPRAWA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH
- Warunkiem przyjęcia sprzętu do naprawy, jest dostarczenie kompletnego urządzenia elektronicznego w zabezpieczonym opakowaniu. W przeciwnym razie Serwis ma prawo obciążyć Klienta równowartością brakujących lub uszkodzonych elementów, kosztami ich wymiany, a także odmówić naprawy sprzętu.
- Serwis zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi z powodu niedostępnych części zamiennych na rynku, a także z innych przyczyn niezależnych od Serwisu.
- Usługa diagnozy jest odpłatna, a jej koszt wynosi 123 zł brutto (w tym 23% podatku VAT) plus ewentualne koszty wysyłki w kwocie 36,9 zł brutto (w tym 23% podatku VAT). Opłata jest bezzwrotna i nie podlega zwrotowi w przypadku odmowy, rezygnacji Klienta z naprawy lub niemożliwości wykonania naprawy z przyczyn technicznych/ prawnych/ innych niezależnych od Serwisu.
- Kwota opłaty diagnostycznej zostaje odliczona od kwoty końcowej naprawy sprzętu, jeśli Klient decyduje się na pozostawienie sprzętu do naprawy.
- Serwis ma prawo rozszerzyć diagnozę, jeśli podczas naprawy wykryje inne ukryte usterki urządzenia. W przypadku odmowy przez Klienta nowej wyceny wynikającej z rozszerzonej diagnozy, Serwis ma prawo odmówić dalszej naprawy sprzętu, pobierając koszty diagnozy oraz koszty dokonanej już naprawy.
- Za wszystkie naprawy serwisowe w kwocie powyżej 1000 zł brutto (w tym 23% podatku VAT), Klient ponosi całkowite koszty przed rozpoczęciem naprawy z góry.
- „Karta przyjęcia do naprawy” jest podstawowym dokumentem do odbioru pozostawionego sprzętu. W przypadku zagubienia Serwis ma prawo wydać sprzęt tylko po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz podania numeru telefonu podanego w Karcie przyjęcia.
§3
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SERWISU
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie, a także następstwa związane z ich utratą, a także wszelkie wady ukryte sprzętu, nośników oprogramowania, oraz innych elementów dostarczonych z urządzeniem.
- Serwis nie odpowiada również za wszelkie akcesoria przyniesione lub pozostawione w urządzeniu w momencie pozostawienia sprzętu w naprawie.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za efekty długotrwałych procesów, które nie były zapoczątkowane podczas naprawy urządzenia, min. procesy powodujące uszkodzenia po zalaniu, korozji, upadku, itp.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za efekty napraw przeprowadzanych na własna rękę, lub przez inne serwisy.
- W przypadku wykrycia podczas naprawy wyżej wymienionych defektów Serwis ma prawo doliczyć dodatkowe opłaty związane ze zmiana warunków naprawy, a także ma prawo odmówić dalszych prac, obciążając klienta kosztami diagnozy oraz dotychczas wykonanych prac naprawy sprzętu.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialność za pogorszenie wizualne stanu sprzętu w wyniku diagnozy oraz naprawy, jeśli w trakcie pracy wykryje ukryte wady urządzenia, np. ukryte pęknięcia, naderwane przewody, taśmy i inne. Wszelkie koszty związane z usunięciem tych wad ponosi Klient.
- Serwis nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania ze sprzętu pozostawionego w naprawie, oraz nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawianie przez Klienta na urządzaniu pozostawionych do naprawy.
- W przypadku nieodebrania sprzętu przez Klienta w terminie 7 dni od daty poinformowania o możliwości odbioru, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 8 zł brutto (w tym 23% podatku VAT) za każdy rozpoczęty dzień magazynowania, którą musi uiścić Klient w momencie odbioru sprzętu. Opłata ta będzie także naliczana w przypadku niemożności poinformowania Klienta wynikającej z jego winy, np. podanie błędnego numeru telefonu, nie odbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego, itp.
- W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie 2 miesięcy od daty poinformowania klienta o możliwości odbioru, sprzęt przechodzi na własność Serwisu na rzecz pokrycia kosztów diagnozy i naprawy.
§4
GWARANCJE
- Serwis gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w karcie przyjęcia do naprawy zgodnie z podanym okresem gwarancji, tj. 1 miesiąc dla wykonanych napraw i usług licząc od daty wykonania usługi i wydania sprzętu Klientowi.
- Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie elementy uwzględnione bezpośrednio w wykonanej usłudze.
- Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń natury mechanicznej, chemiczne, termicznej, uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania urządzenia oraz użytkowania w niewłaściwych warunkach, następstw nieszczęśliwych zdarzeń, takich jak pożary, powodzie, itp. wszelkich innych uszkodzeń związanych z niewłaściwą instalacją, przechowywaniem, konserwacją oraz przyjętą ogólną zasadą użytkowania urządzeń elektronicznych.
- Rezygnacja z wykonania usługi i żądanie wydania sprzętu w trakcie trwania naprawy wiąże się z opłatą w wysokości 246 zł brutto (w tym 23% podatku VAT), ) plus ewentualne koszty wysyłki w kwocie 36,9 zł brutto (w tym 23% podatku VAT) która wynika z podjętych już czynności. W momencie rezygnacji z naprawy i żądania wydania sprzętu, który oczekuj na zakupione już części wymienne, Klient dodatkowo ponosi pełną rekompensatę ich kosztów na podstawie przedstawionych faktur zakupu.
§5
SPRZEDAŻ STACJONARNA
- Przedmiot sprzedaży stanowią Towary oferowane w ramach działalności Sprzedawcy.
- Towary oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę, które są nowe, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
- Sprzęt używany, który został wprowadzony do sprzedaży, był uprzednio sprawdzony przez Sprzedawcę, wolny od wad ukrytych, działający prawidłowo w dniu wprowadzenia go do sprzedaży.
- Ceny Towarów i Sprzętów używanych podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto). Cena Towaru podana jest na opakowaniu Towaru.
- Zapłata za zakupiony Towar lub Sprzęt następuje przy kasie i może być dokonana gotówką lub kartą płatniczą. Przy transakcji sprzedaży Kupujący otrzyma paragon fiskalny lun fakturę VAT.
- W celu uzyskania faktury VAT Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie obsługę przed wystawieniem dokumentu z kasy fiskalnej.
§ 6
REKLAMACJE TOWARÓW
- Serwis udziela gwarancji rozruchowej na zakupiony sprzęt używany na czas 30 dni kalendarzowych.
- Sprzedawca nie udziela gwarancji na Towary używane z tytułu rękojmi.
- Przed zakupem towaru Klient powinien upewnić się, czy w razie zgłoszenia przez niego żądania zwrotu lub wymiany nowego towaru, będzie miał możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach opisanych z niniejszym regulaminie.
- Jeżeli zakupiony nowy Towar jest niezgodny z Umową, Klient może żądać od Sprzedawcy: naprawy lub wymiany Towaru, bądź obniżenia ceny. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w przypadku gdy Sprzedawca odmówi doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, nie doprowadzi Towaru do zgodności z umową, próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową, lec brak zgodności występuje nadal.
- Procedura reklamacyjna jest wszczynana po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Klienta osobiście w Serwisie.
- W protokole reklamacyjnym Klient wskazuje niedogodność Towaru z umową, oraz precyzuje oczekiwany sposób załatwienia reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu przekazania przez Klienta Towaru wraz z opisem niezgodności.
- Sprzedawca może odmówić żądania klienta dotyczącego wymiany bądź naprawy Towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa Towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na niedostępność Towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów ( np. żądanie wymiany Towaru na nowy, jeśli uszkodzenie Towaru dotyczy jednego elementu o niskiej wartości). Sprzedawca zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
- Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawca o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem e-maila, telefonicznie lub osobiście w Serwisie.
§ 7
ZWROTY TOWARÓW
- Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów Towarów i sprzętów używanych zakupionych w Serwisie Stacjonarnie, jak również nie dokonuje wymiany Towarów zakupionych w Serwisie Stacjonarnie, w związku z czym Sprzedawca zwraca się z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów przez Kupujących.
§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego, jak również inne powszechnie obowiązujące.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zwieranych Umów.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 16.11.2024r.